Huomenia kaikille lukijoille!

Heräsin aamulla noin klo: 09.00. Olin Cinxin luona. Olen ollut hänen luonaan jo muutaman päivän. Joten siis.. Heräsin ja nousin ylös sängystä. Aloitin aamupuuhat. Söin aamupalan, katsoin tv:tä ja puin  vaatteet. Mutta Cinx taas.. Hän ei ole vieläkään pukenut. Mutta muut aamutoimet hän on jo tehnytkin. Samoin kuin minä. :)  Myöhemmin aamupäivällä me yhdessä Cinxin kanssa lauloimme karaokea, tanssimme ja kuvasimme pitämällä hauskaa... Juuri nyt? No tällä hetkellä näpyttelen tätä tekstiä ja julkaisen tekstini kohta. Noin 35min päästä lähden kävelemään linja-auto pysäkille ja lähden kotiin. Kun olen kotona siivoan marsuni häkin(Nimi Pyry, ikä: 3kk) ja annan hänelle ruokaa. Ja pidän tietenkin sylissä kauan, kun ollut kova ikävä. :) Kun olen ollut marsuni kanssa syön jotain välipalaa ja rupean sitten lukemaan sanakokeeseen, mutta kun olen lukenut sanakokeeseen voin tulla kirjoittelemaan lisää. Voin kirjoittaa vaikkapa jostain julkkiksesta. No kumminkin.. Hyvää päivänjatkoa kaikille ja näkyillään!

Fire kuittaa ja kumartaa!